Mam zamiar kupić oktavię...

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotrekszlodz
    Classic
    • 2010
    • 2

Będę robił wszystko żeby przyjechać już nowym samochodzikiem który i tak dobrze znacie.
  • rogery1
    Classic
    • 2008
    • 12

Mam zamiar kupić oktawie 1.6 rocznik 1998/1999 (samochód jest sprowadzony) ale nie znam się na samochodach.
    Jestem umówiona na stacji dializ skody.
    Proszę o wskazówki o co pytać na co zwrócić uwagę.
    Czy taka kontrola będzie wiarygodna tzn. Będą wykryte wszystkie ewentualne usterki itp.
    Jak sprawdzić czy auto nie jest kradzione.
    Kto ponosi opłaty w urzędzie skarbowym sprzedający czy kupujący.
    Jakie dokumenty samochodu powinnam dostać i czy powinny one być przetłumaczone.

Komentarz

• bielinek
      Ambiente
      • 2008
      • 157

stacji dializ? :P

Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg

Komentarz

• Hanz2k
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 522

Tak, przecież wszyscy zalecają odświeżenie płynów ustrojowych w nabytym samochodzie, a gdzież ich lepiej nie odświeżyć niż na stacji dializ. Ale z rozrządem to chyba trzeba na chirurgię . BTW pamiętecie kawał jak chirurg naprawia samochód? - normalnie - przez rurę wydechową.

Mam zamiar kupić oktawie 1.6 rocznik 1998/1999 (samochód jest sprowadzony) ale nie znam się na samochodach.
        - Poszukaj kogoś co się zna - inaczej wtopisz. Jest na forum kolega Zoltar z salonu i ASO Skody w Gdańsku - może pomoże - napisz na PW.

Jestem umówiona na stacji dializ skody.
        - A koleżanka niech się nie stresuje - bardziej odpowiednia od stacji dializ będzie stacja diagnostyczna lub autoryzowana stacja obsługi - ASO

Proszę o wskazówki o co pytać na co zwrócić uwagę.
        - przy takim roczniku i zapewne dużym przebiegu na wszystko. I raczej licz się z kolejnymi inwestycjami.

Czy taka kontrola będzie wiarygodna tzn. Będą wykryte wszystkie ewentualne usterki itp.